Το καλάθι σου είναι άδειο
Πολιτική επιστροφών
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση του στις ακόλουθες περιπτώσεις:
- σε όλες τις περιπτώσεις, στις οποίες από λάθος μας σας έχει σταλεί άλλο προϊόν από αυτό που παραγγείλατε.
- σε περίπτωση που το προϊόν είναι ελαττωματικό ως προς τη λειτουργία του.
Δεν γίνονται επιστροφές χρημάτων κατα την επιστροφή των προϊόντων. Μπορείτε να παραγγείλετε ενα άλλο προϊόν ίσης η μεγαλύτερης αξίας.
Στις παραπάνω περιπτώσεις αποστέλλετε πίσω το προϊόν στην αρχική του συσκευασία και κατάσταση με την μεταφορική που σας έχει αποσταλεί από την εταιρεία μας. Τα έξοδα μεταφοράς τα επιβαρύνεται η εταιρεία μας.
Δικαίωμα υπαναχώρησης για τους καταναλωτές
- Ο καταναλωτής έχει αναφαίρετο δικαίωμα αναιτιολόγητης και αζήμιας υπαναχώρησης σύμφωνα με τις διατάξεις της εκάστοτε κείμενης νομοθεσίας.
- Πριν ο καταναλωτής δεσμευθεί συμβατικώς, ο προμηθευτής πρέπει να τον ενημερώσει, με σαφή, ευκρινή και κατανοητό τρόπο, στη γλώσσα του, για το δικαίωμά του για άσκηση αναιτιολόγητης και αζήμιας υπαναχώρησης εντός της νομίμως προβλεπόμενης προθεσμίας των δεκατεσσάρων (14) ημερών, που αρχίζει από το χρονικό σημείο που καθορίζει κάθε φορά ο νόμος, καθώς και για τους όρους, τις προϋποθέσεις, τις εξαιρέσεις και τη διαδικασία άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης, αλλά και για τις συνέπειες από την άσκηση, λαμβάνοντας υπόψη την ιδιαιτερότητα κάθε προϊόντος/υπηρεσίας και παρέχοντας του και υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης.
Επιστροφές δεν γίνονται δεκτές σε περίπτωση που:
- Το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί.
- Το προϊόν έχει γίνει ειδική παραγγελία από τον πελάτη.
- Τα προϊόντα που είναι σε προσφορά.
- Ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να ελέγχει τα προϊόντα κατά την παραλαβή και να υπογραφεί ότι παρέλαβε τα προϊόντα σωστά.
- Τέλος, το προϊόν προς αντικατάσταση πρέπει να συνοδεύεται με όλα τα έγγραφα που το συνόδευαν κατά την αγορά του (π.χ. Δελτίο Αποστολής, Τιμολόγιο, Απόδειξη Λιανικής).